اجرا و نصب کلایمر مونوریل

ایمن کلایمر با یک دهه سابقه در زمینه اجرا و نصب کلایمر مونوریل در خدمت هموطنان عزیز می‌باشد. در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه با شماره موبایل‌های 09121172669 – 09126188629 جناب آقای رستم زاده در تماس باشید.

کلایمرها در چندین مدل هستند که یکی از بهترین پیشرفته­ترین آن­ها کلایمر مونوریل Monorail می­باشد. کلایمر عادی بصورت موقت روی ساختمان نصب می­شود و پس از اتمام کار از روی ساختمان برداشته می­شود. ولی کلایمر مونوریل بصورت دائمی روی ساختمان نصب می شود. کلایمر عادی بصورت عمودی حرکت می­کند ولی کلایمر مونوریل هم بصورت عمودی و هم بصورت افقی حرکت می­کند. ایمن کلایمر، معتبرترین شرکت برای اجرا کلایمر مونوریل و نصب کلایمر مونریل در کشو می­باشد که درصورت نیاز به این مونوریل، می­توانید با این شرکت در تماس باشید.

کلایمر مونوریل چیست؟

کلایمر مونوریل یکی از کلایمرهایی می­باشد که بصورت ثابت در ساختمان­های بلند، مسکونی و… نصب می ­شود. کلایمر مونوریل را بخشی از کلایمرهای دائمی به حساب می­آید. کلایمر مونوریل دارای ریل­ هایی می­باشد که در انتهای ساختمان نصب می شوند که جنس این ریل­ها از آلیاژهای خاص آلومینیومی می باشد. این ریل­ها ساخت قاره اروپا و آسیا می­باشند که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. در کلایمر مونوریل یک کابین وجود دارد که BMU نامیده می شود. BMU از طریق سیستم ترولی به مونوریل وصل می گردد. لازم به ذکر است که ترولی کلایمر مونوریل به دو صورت دستی و برقی وجود دارند.

نحوه اجرا کلایمر مونوریل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کلایمر مونوریل بصورت ثابت در ساختمان نصب می شود و در هرجهت از ساختمان حرکت می­کند. افرادی که با کلایمر مونوریل کار می­کنند، توسط کنترل پنل داخل کابین، مونوریل را در هر جهتی که می خواهند، حرکت می­دهند.

کاربرد کلایمر مونوریل

از کلایمر مونوریل در کارهای اشاره شده در زیر استفاده می شود:

  • نماشویی
  • تعمیر و نگهداری ساختمان
  • و دیگر موارد

برندهای موجود کلایمر مونوریل در ایمن کلایمر

  • SP
  • Aemsan
  • Hailo
  • TDT
  • و….

کلایمر مونوریل از موارد زیر تشکیل شده است:

  1. کابین کلایمر مونوریل
  2. وینچ­های کشنده
  3. ترولی
  4. سیم بکسل
  5. سیستم ریل
  6. سیستم ایمنی ضروری
  7. سیم جمع کن
  8. جعبه کنترل
  9. کابل برق

شرایط نصب و اجرای کلایمر با ایمن کلایمر

اگر برای ساختمان خود نیاز به نصب یا اجرا کلایمر مونوریل را دارید، ایمن کلایمر، بهترین گزینه برای شما می­باشد. شرکت ایمن کلایمر با بیش از یک دهه در زمینه نصب کلایمر مونوریل و اجرا کلایمر مونوریل فعالیت می­کند و تاکنون در شهرهای: تهران، کرج، تبریز و مشهد اقدام به نصب کلایمر مونوریل کرده است. نصب کلایمر مونوریل کار بسیار دقیقی می­باشد که باید توسط تیم متخصص نصب شود با بعدا دچار هیچ گونه مشکلی نشود. شرکت ایمن کلایمر با تیم متخصص خود که چندین سال در زمینه نصب و اجرای کلایمر فعالیت می­کنند و بهترین دوره­های آموزشی را در این زمینه گذرانده­اند. شرکت ایمن کلایمر، به بهترین شکل کلایمر مونوریل شما نصب می­کند.

هزینه نصب کلایمر مونوریل

به دلیل نوسانانت قیمت کلایمر مونوریل و تغییر تعرفه های اجرا کلایمر مونوریل، برای استعلام دقیق قیمت روز با مدیریت این شرکت جناب آقای علیرضا رستم زاده در تماس باشید.

شماره تماس ایمن کلایمر برای نصب کلایمر مونوریل

در صورت نیاز به نصب کلایمر با جناب آقای مهندس علیرضا رستم زاده از طریق تماس و واتساپ با شماره موبایل های: 09121172669 – 09126188629 در تماس باشید.