هزینه اجاره کلایمر

برای استعلام دقیق هزینه اجاره کلایمر، با شماره موبایل‌ 09121172669  در تماس باشید.

هزینه اجاره کلایمر از ایمن کلایمر

هزینه اجاره بالابر، بستگی به نوع بالابر از جمله: قدرت موتور، مدت زمان اجاره کلایمر و دیگر موارد بستگی دارد. قیمت اجاره بالابر از شرکت ایمن کلایمر نسب به دیگر شرکت های خدمات ارائه دهنده کلایمر بسیار مقرون به صرفه می­باشد. از انواع کلایمرها م توان به کلایمر مونوریل، کلایمر برقی، کلایمر دستی و… اشاره کرد. برای آگاهی از هزینه اجاره بالابر با قیمت روز بازار در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت اجاره کلایمر از ایمن کلایمر

کلایمر چیست؟

کلایمر یک وسیله برقی بالابر است که از موتور، سبد به طول 2 الی 7 متر می­ باشد که جایگزین داربست می­باشد. لازم به ذکر است که هزینه اجاره کلایمر نسبت به داربست بسیار کم می­ باشد. از کلایمر برای کارهای رنگ­آمیزی ساختمان، بالابردن مسالح ساختمانی، شستشوی شیشه ساختمان­ ها و خیلی دیگر موارد استفاده می­ شود.

شرکت ایمن کلایمر

شرکت ایمن کلایمر، یک شرکت قدیمی و معتبر در ایران در زمینه خدمات کلایمر می باشد. شعبه اصلی شرکت ایمن کلایمر در شهر تهران و کرج می ­باشد ولی به همه شهرهای خدمات اجاره کلایمر را ارائه می­دهد. این شرکت با داشتن بیش از 10 سال سابقه کاری موفق در زمینه ­های: اجرا کلایمر مونوریل، خرید کلایمر، فروش کلایمر، اجاره کلایمر، تعمیر کلایمر و دیگر موارد می باشد. اگر نیازه به اجاره کلایمر دارید، بدون شک ایمن کلایمر بهترین شرکت برای انجام این خدمات است.

استعلام هزینه اجاره کلایمر از ایمن کلایمر

هزینه اجاره بالابر

هزینه اجاره کلایمر از ایمن کلایمر به این صورت می­باشد که قبل از شروع کار، یک قرارداد بین ایمن کلایمر و متشری بسته می­شود که هزینه اجاره کلایمر بصورت ماهانه پرداخت شود. اگر کار بیشتر از 30 روز طول بکشد، باید این قرارداد دوباره تمدید شود و اگر کمتر از 30 روز باشد هزینه اجاره کلایمر کم خواهد شد.

قیمت اجاره کلایمر

قیمت اجاره کلایمر از ایمن کلایمر برای هر ماه 6 میلیون می­باشد که این 6 میلیون شامل هزینه­های: انتقال و برگشت کلایمر به محل کار و هزینه نصب و باز کردن کلایمر می­باشد. یعنی اگر مشتری انتقال کلایمر را خودش انجام دهد یا خود مشتری کلامیر را مونتاژ و دمونتاژ کند، قیمت اجاره کلایمر کم خواهد شد. ولی از آن جایی که نصب کلایمر کار هرکسی نیست باید اپراتور مخصوص کلایمر این کار را انجام دهد تا هیچ مشکل فنی و ایمنی پیش نیاد.

قیمت اجاره بالابر نسبت به داربست بسیار مقرون به صرفه است

کلایمر از هر لحاظی از داربست بسیار بهتر و هزینه آن نیز نسبت به داربست بسیار کم است. از جمله موادری که کلایمر را از داربست برتر می کند، موارد زیر هستند:

  • قیمت پایین
  • سرعت بیشتر
  • قدرت بیشتر
  • ایمنی بیش از حد
  • مونتاژ و دمونتاژ کردن بسیار آسان توسط اپراتور
  • استفاده حرفه­ای نسبت به داربست
  • و دیگر موارد

استعلام دقیق هزینه اجاره بالابر

برای استعلام دقیق و روز هزینه اجاره بالابر، با مدیریت این شرکت جناب آقای رستم زاده بصورت تلفنی یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید: شماره تماس مهندس رستم زاده: 09121172669 – 09126188629