اجاره کلایمر در کرج

ایمن کلایمر، ارائه دهنده خدمات اجاره کلایمر در کرج با جدیدترین کلایمرهای روز بازار با قیمت مناسب. برای اجاره کلایمر در کرج با شماره موبایل‌های 0912117266909126188629 در تماس باشید.

ایمن کلایمر - اجاره کلایمر در کرج

نمونه فیلم اجرای کلایمر توسط ایمن کلایمر

ایمن کلایمر، معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره کلایمر (بالابر – نفربر) در کرج می­باشد. این شرکت دارای دو شعبه اصلی در شهر تهران و کرج می­باشد. پس در صورت نیاز به اجاره کلایمر در کرج، با مدیریت این شرکت در تماس باشید. ایمن کلایمر، به همه نقاط شهر کرج، خدمات بالابر با قیمت مناسب، ارائه می­دهد. درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره رایگان در زمینه بالابر نیز از طریق تماس یا واتساپ می­توانید با ایمن کلایمر در تماس باشید.

شرایط اجاره کلایمر در کرج

اگر در شهر کرج هستید و نیاز به اجاره نفربر دارید، با مدیر شرکت این شرکت در تماس باشید و نیاز خود را توضیح دهید. در صورت نیاز، تیم ایمن کلایمر به محل کار مراجعه می­کنند و پس از بررسی های لازم، بین صاحب کار و این شرکت قرارداد بسته خواهد شد و پس از آن، شروع به کار می­شود. تیم این شرکت، متناسب با شرایط کاری شما، کلایمری با اندازه و قدرت مناسب، به محل کار انتقال خواهند داد و در آنجا اقدام به مونتاژ (نصب کلایمر) خواهند کرد. و پس از اتمام کار، تیم این شرکت اقدام به دمونتاژ (بازکردن کلایمر) خواهند کرد.

هزینه اجاره بالابر در کرج

هزینه اجاره بالابر در کرج با شرکت ایمن کلایمر، بسیار مقرون به صرفه­تر از دیگر شرکت­های کلایمر موجود در کشور می­باشد. هزینه اجاره کلایمر در کرج بصورت ماهانه می­باشد که هزینه آن تقریبا 6 میلیون می­باشد. لازم به ذکر است که این هزینه، شامل: انتقال کلایمر به محل کار، مونتاژ و دمنوتاژ کلایمر و برگشت کلایمر می­باشد. تمامی قرادادهای این شرکت ماهانه می­باشد یعنی 6 میلیون به ازای هر ماه. اگر کار شما بیشتر از یک ماه طول بکشد، این قرارداد دوباره تمدید خواهد شد. و همچنین اگر کار شما کمتر از 1 ماه طول بکشد، هزینه آن کمتر از 6 میلیون تومان خواهد شد.

اجاره کلایمر برقی در کرج

اگر نیاز به اجاره نفربر برقی در کرج را دارید، ایمن کلایمر، مناسب­ترین شرکت برای شما می­باشد. ایمن کلایمر یک شرکت قدیمی در این زمینه می­باشد دارای بهترین کلایمرهای برقی موجود است. ایمن کلایمر، بهترین کلایمرهای برقی روز خارجی و ایرانی را برای شما ارائه می­دهد تا در سریع­ترین زمان و به ایمن­ترین شکل، کار شما به اتمام برسد. لازم به ذکر است که کلایمرها در در مدل برقی و دستی هستند که کلایمر برقی به دلیل داشتن امکانات زیاد، بیشتر مورد استفاده قرار می­گیرد.

اجاره کلایمر دستی در کرج

کلایمر دستی نسبت به کلایمر برقی، تقاضای بسیار کمتری دارد. و دلیل آن این است که کلایمر برقی، نسبت به کلایمر دستی، از قدرت و امنیت بیشتری برخوردار است. ولی این شرکت به دلیل قدیمی بودن و معتبربودن در این زمینه، بهترین کلایمرهای دستی را در اختیار دارد تا در صورت نیاز، از کلایمر دستی بجای کلایمر برقی استفاده کند.

نصب و اجرای کلایمر مونوریل در کرج

یکی دیگر از مدل­های کلایمر وجود دارد که به آن کلایمر مونوریل گفته می­شود. کلایمرهای برقی و دستی، بعد از اتمام کار از ساختمان جدا می­شوند. یعنی فقط در حین کار روی ساختمان وجود دارند. ولی کلایمر مونوریل، بصورت دائمی روی ساختمان نصب می­شود. لازم به ذکر است که کلایمر برقی و دستی بصورت عمودی روی ساختمان جابجا می­شود ولی کلایمر مونوریل، هم بصورت عمودی و هم بصورت افقی در ساختمال قابل جابجا شدن است. ایمن کلایمر، معتبریت­ترین برای نصب و اجرای کلایمر مونوریل در کشور می­باشد که در صورت نیاز، می­توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

امنیت کلایمر

داربست­ ها هیچگونه امنیتی در حین کار ندارند و این باعث شده که چندین نفر در حین کاری رو داربست، جان خود را از دست بدهد. یکی از دلایل ساخت کلایمر، این امر بوده است. کلایمرهای داری امنیت کامل هستند. حتی دارای ترمز اضطراری می­باشند تا در موقع سکوت، که امکان سکوت آن بسیار کم است، جلوی از دست رفتن جان افراد را بگیرد. پس در مورد ایمنی کلایمر، هیچ نگرانی نداشته باشید. کلایمر، بهترین جایگزین داربست می­باشد.

چرا باید از کلایمر به جای داربست استفاده می­شود؟

کلایمر به دلیل داشتن: امنیت، قدرت، هزینه و دیگر موارد، بسیار بهتر از داربست می­باشد. همچنین هزینه اجاره کلایمر در کرج نسبت به داربست، بسیار مقرون به صرفه می­باشد. کاری که کلایمر در 1 روز انجام می­دهد، داربست در چندین روز انجام می­دهد. قدرت و سرعت کلایمر با داربست اصلا قابل مقایسه نیست، کارگرانی که روی کلایمر کار می­کنند می­توانند نزدیک 1 تن روی سبد کلایمر قرار دهند و آن را با یک دکمه بالا پایین کنند.

تماس با ایمن کلایمر برای اجاره نفربر در کرج

برای اجاره نفربر در کرج، با جناب آقای علیرضا رستم زاده از طریق تماس و واتساپ می­توانید در ارتباط باشید. شماره تماس­ های آقای رستم زاده: 09121172669 09126188629 می­ باشد که هر ساعتی از روز، پاسخگوی شما در این زمینه می­باشد.

پاسخ به سوالات اجاره کلایمر در کرج

کلایمر به دلیل داشتن هزینه کم نسبت به داربست، قدرت بیشتر، ایمنی بسیار بیشتر، سرعت زیاد بسیار بهتر از داربست می­باشد.

بله، در برخی از شرایط، شرکت ایمن کلایمر، تخفیف هم می­دهد.

شرکت ایمن کلایمر با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره کلایمر در کرج می­باشد.

نخیر، این شرکت از زمان شروع فعالیت خود هیج گونه تلفاتی جانی و مالی نداشته است.

اگر در حین کلایمر، آسیبی به کلایمر برسد یا خراب شود، تمامی مسئولیت­های آن بر عهده این شرکت خواهد بود. و مشتری هیچ مسئولیتی برای آن ندارد.

تمامی این هزینه­ها بر عهده، مشتری می­باشد. ولی اگر هزینه اجاره ماهانه کلایمر در کرج 6 میلیون باشد، این هزینه بر عهده این شرکت خواهد بود.

بله، این شرکت برای هرکاری کارگر دارد که در صورت نیاز مشتری، از افراد خود این شرکت استفاده می­شود.

هزینه تمامی کارگران به عهده خود مشتری می­باشد.

چند نمونه از تصاویر کلایمر در کرج